1. BEVEZETŐ RENDELKEZÉSEK
- A Buda Partner Kft., a továbbiakban: „Szolgáltató” (székhelye: 1223 Budapest, Csomakörös utca 8.; cégjegyzékszám: 01-09-877515) a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk”) 6:77. § -a alapján a másik fél közreműködése nélkül, előre meghatározza az alábbi – eseti megrendelések, illetve ezen rendelésekre vonatkozó szerződések megkötésénél alkalmazandó – Általános Szerződési Feltételeket, a továbbiakban: „ÁSZF”.
- A Szolgálgató adatai:
Név: Buda Partner Kft.
Székhely: 1223 Budapest, Csomakörös utca 8.
Levelezési cím: 2049 Diósd, Álmos fejedelem utca 27.
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-877515
Bejegyző bíróság megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 13869920-2-43
Szakmai működési engedélyt kibocsájtó hatóság: Pest Megyei Kormányhivatal Érdi Járási Hivatala
Szakmai működési engedély száma: PE-06R/033/02479/2015.
Bank: Sberbank Magyarország Zrt.
Bankszámlaszám: 14100000-23162349-01000005
Webáruház ügyfélszolgálat:
Ügyfélszolgálati iroda helye: 2049 Diósd, Álmos fejedelem utca 27.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfő-péntek 8-16, hétvégén és ünnepnapokon zárva
Telefon: +36 1 4240969
Internet cím: www.foodtest.hu
E-mail: info@foodtest.hu
Tárhely szolgáltató adatai: 3 in 1 Hosting Bt.
Székhely: 2310 Szigetszentmiklós, Forrás u. 12. III/11.
Cégjegyzékszám: 13-06-055290
Telefon: +36 21 200 0040
Email: admin@megacp.com
- Jelen ÁSZF célja, hogy meghatározza a Szolgáltató által vállalt és nyújtott valamennyi szolgáltatás igénybevételének és teljesítésének módját, részleteit és feltételeit annak érdekében, hogy a felek kereskedelmi és egészségügyi szolgáltatási jogviszonyában felmerülő egyes kérdések a jogszabályok és jelen ÁSZF mentén megfelelően szabályozva legyenek.
- Az ÁSZF hatálya a Szolgáltató által a www.foodtest.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat, a továbbiakban: „webáruház”;dietetikatanacsadas.hu keresztül igényelhető dietetikai tanácsadás igénybe vevő, valamint a szolgáltatásokhoz kapcsolódó www.myfoodtest.hu oldalon elérhető egyéni ügyfélfiókot, továbbiakban: „myFOODTEST fiók”-ot használó Ügyfél, megrendelő, a továbbiakban: „Ügyfél”, vagy „Megrendelő” jogait és kötelezettségeit tartalmazza.
A Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: „Felek”.
Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.foodtest.hu, www.dieteteikatanacsadas.hu, www.myfoodtest.hu weboldalakon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.
- Az Ügyfél a Megrendelés Szolgáltató részére történő eljuttatásával kinyilvánítja, hogy a jelen ÁSZF-ben foglaltakat megismerte és elfogadja. Ennek megfelelően a Felek közötti szerződéses jogviszonyt a Megrendelés és jelen ÁSZF együttesen alkotja.
- A Felek a jelen ÁSZF rendelkezéseitől a Megrendelésben közös megegyezéssel, írásban eltérhetnek, azonban külön nem szabályozott kérdésekben a jelen ÁSZF rendelkezéseit kell alkalmazni.
- Jelen ÁSZF alapján létrejött Megrendelés írásbeli szerződésnek minősül, a Szolgáltató elektronikusan iktatja, és 8 évig megőrzi, mely időtartam alatt utólag hozzáférhető. A szerződés magyar nyelven jön létre és magatartási kódex nem irányadó rá.
- A Szolgáltató az Ügyfél általános szerződési feltételeit nem fogadja el.
- Jelen ÁSZF annak keltétől a visszavonásáig vagy módosításáig hatályos.
2. AZ ÁSZF KÖZZÉTÉTELE ÉS MÓDOSÍTÁSA
- Az ÁSZF közzétételével kapcsolatosan a Szolgáltató vállalja, hogy az ÁSZF mindenkor hatályos szövegét, továbbá annak módosítását, a módosítás hatályba lépése előtt 3 nappal a www.foodtest.hu honlapon minden Ügyfél számára teljes terjedelmében hozzáférhetően, nyomtathatóan és a hatálybalépés időpontját jól látható módon feltüntetve közzéteszi.
- Az ÁSZF módosítására vonatkozóan a Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy azt az Ügyfél kifejezett hozzájárulása nélkül bármikor egyoldalúan módosíthatja. A változásról a módosítás honlapján történő közzétételével, külön egyéb jelzés nélkül értesíti az Ügyfelet. Az értesítést a Szolgáltató az Ügyfél által a Megrendelésen megjelölt elérhetőségeire is egyoldalú mérlegelését követően kiküldheti.
3. TERMÉKEK ÉS SZOLGÁLTATÁSOK
- FOODTEST 200+ ételintolerancia vizsgálat:
A FOODTEST 200+ ételintolerancia vizsgálat megrendelhető a Szolgáltató https://foodtest.hu/
oldalán, laboratóriumi vagy otthonában történő mintavétellel. Laboratóriumi mintavétel Vevőszolgálatunkkal egyeztett időpontban a Medical Partner Humándiagosztikai Laboratóriumban történik (2049 Diósd, Álmos fejedelem u.27.). Otthoni mintavétel esetén a kiválasztott és megrendelt szolgáltatáshoz a vérvételi készletet a Szolgáltató a Megrendelőnek a rendelésben megadott címre továbbítja szerződött partnerével, emellett lehetőséget biztosítunk személyes átvételre. A mintavételi készletet segítségével otthonában, kényelmesen tudja levenni a vizsgálat elvégzéséhez szükséges mintát; melynek laboratóriumunkba történő eljuttatását a vizsgálat elvégzéséhez szükséges állapotban és minőségben a Szolgáltató biztosítja. A vérvételi készlet Magyarország területén történő házhozszállítását, a készlet árát és a minta laboratóriumba Magyarország területéről történő visszaszállításának költéségeit a Szolgáltatás díja tartalmazza.
Otthoni mintavételi csomag használatában a Szolgáltató segítséget nyújt a Megrendelőnek a FOODTEST Információs Ponton (1119 Budapest, Etele út 57.).
Külföldre történő szállítás tekintetében, kérjük, keresse értékesítő kollégáinkat egyedi ajánlat elkészítése céljából.
A laboratóriumban, vagy otthoni mintavételi során az Megrendelő a Szolgáltató által biztosított myfoodtest.hu weboldalon elérhető egyedi, biztonságos myFOODTEST fiókban adja meg az egészségügyi szolgáltatás elvégzéséhez szükséges adatokat. A Kérőlap elektronikus kitöltésével a Megrendelő hozzájárul egészségügyi adatainak kezeléséhez, elfogadja a Szolgáltató https://foodtest.hu/adatvedelem/ oldalán feltüntetett, érvényes Adatvédelmi tájékoztatóban leírtakat, és a megadott információk hitelességért felelősséget vállal.
A laboratóriumban, vagy otthoni mintavételi eszközzel vett minták feldolgozása a Medical Partner Humándiagnosztikai Laboratóriumban történik (2049 Diósd, Álmos fejedelem u. 27.). A leletet laboratóriumi szakorvos validálja.
A Szolgáltató a Megrendelő számára a myFOODTEST fiókon keresztül juttatja el a leletet.
A Megrendelő myFOODTEST fiókján keresztül tájékozódhat: a folyamat státuszáról; megtekintheti korábbi leleteit, kezelheti saját és gondviseltje adatait.
- Dietetikai tanácsadás:
A dietetikai tanácsadás a FOODTEST 200+ vizsgálathoz kötötten (90 napnál nem régebbi lelet), vagy attól függetlenül a Szolgáltató https://dietetikatanacsadas.hu/ honlapján keresztül is elérhető myFOODTEST fiókon keresztül rendelhető meg. A Megrendelő a fiókban Tanácsadás igénylése menüpontból elérhető Állapot felmérőlap kitöltésével és Szolgáltató részére történő megküldésével hozzájárul egészségügyi adatainak kezeléséhez, elfogadja a Szolgáltató https://foodtest.hu/adatvedelem/ oldalán feltüntetett, érvényes Adatvédelmi tájékoztatóban leírtakat, és a megadott információk hitelességért felelősséget vállal.
Az itt megadott adatok alapján -szükség esetén a szolgáltatási díj megfizetését követően- a Szolgáltató Dietetikus szakember bevonásával, elkészíti a Megrendelő FOODTEST 200+ vizsgálathoz kapcsolódó / vagy attól független személyre szabott dietetikai tanácsadását és azt a myFOODTEST fiókon keresztül juttatja el a Megrendelőnek.
A szolgáltatási díj mértéke aktuálisan a honlapon kerül feltüntetésre.
- Táplálkozási tanácsadás
A Táplálkozási tanácsadás a Szolgáltató https://foodtest.hu/termek/taplalkozasi-tanacsadas/ oldalán értékesített szolgáltatás. A Megrendelő 60 perces online (Skype) tanácsadáson vehet részt Táplálkozási tanácsadó partnerünk segítségével. A Megrendelő a szolgáltatási díj megfizetését követően online kérdőívet tölt ki a tanácsadás személyre szabásához elengedhetetlen adatokkal. A Megrendelő a kérdőív kitöltésével és Szolgáltató részére történő megküldésével hozzájárul egészségügyi adatainak kezeléséhez, elfogadja a Szolgáltató https://foodtest.hu/adatvedelem/ oldalán feltüntetett, érvényes Adatvédelmi tájékoztatóban leírtakat, és a megadott információk hitelességért felelősséget vállal.
A kérdőív beérkezését követően az Ügyfélszolgálat egyeztet telefonon időpontot a Megrendelővel.
Az egyeztett időpontban 60 perces online (Skype) tanácsadás történik Táplálkozási tanácsadó partnerünk közreműködésével. A Skype program segítségével a tanácsadás teljes anyaga rögzítésre kerül; melyet a Megrendelő saját gépére letölthet, illetve Tanácsadónk írásban is eljuttatja összefoglalóját a tanácsadást követő 1 munkanapon belül.
A táplálkozási tanácsadáson résztvevő Megrendelő a tanácsadást követő 30 napban jogosult e-mailben jelentkezni egy 15 perces konzultációra; melyre szintén a szolgáltató Ügyfélszolgálata egyeztet időpontot.
- FOODTEST 200+ konzultáció
A FOODTEST 200+ konzultáció a Szolgáltató https://foodtest.hu/ oldalán értékesített szolgáltatás. A vizsgálat iránt érdeklődő Megrendelőnek a vizsgálat elvégzése előtt a Szolgáltató lehetőséget biztosít a vizsgálattal kapcsolatos kérdéseinek személyes, vagy online úton történő megválaszolására, a jelentkezést követően az Ügyfélszolgálattal előre egyeztetett időpontban 15 perces időintervallumban.
A szolgáltatási díj mértéke aktuálisan a honlapon kerül feltüntetésre.
4. ELEKTRONIKUS SZERZŐDÉSKÖTÉSRE VONATKOZÓ SZABÁLYOK
- Jelen ÁSZF-re és a Felek közötti jogviszonyra az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ekertv.”) rendelkezései irányadók.
- A jelen ÁSZF a Szolgáltató és a Megrendelő jogainak és kötelezettségeinek szabályozását tartalmazza a Szolgáltató által működtetett Webáruházon keresztül értékesített termékek és szolgáltatások (a továbbiakban: Szolgáltatás) megrendelésével kapcsolatban és elválaszthatatlan részét képezi a Szerződésnek, amely az interneten, az elektronikus áruházon keresztül a Megrendelő és a Szolgáltató között jön létre.
- A Szolgáltató az Ügyfél részére megfelelő, hatékony és hozzáférhető technikai eszközzel biztosítja azt, hogy az Ügyfél az adatbeviteli hibák azonosítását és kijavítását megrendelésének elektronikus úton való elküldése előtt el tudja végezni, és erre jelen rendelkezéssel külön felhívja az Ügyfél figyelmét.
- A megrendelés során a Felhasználó, ha a Webáruház szolgáltatásait igénybe kívánja venni, köteles kifejezetten elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit, amit a megrendelés leadásakor kitöltendő űrlapon található jelölő négyzet kiválasztásával tehet meg.
- Ha a Felhasználó az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem küldhet megrendelést.
- A Webáruház szolgáltatásainak egy része elérhető minden felhasználó számára. Egyes szolgáltatások (így a megrendelések leadása) azonban a jelen ÁSZF elfogadásához kötöttek.
- A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Ügyfélhez megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik.
- A létrejött szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a szerződés létrejöttét az Ügyfél által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Buda Partner Kft. az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak szerint a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott módon és határideig őriz. Az Ügyfél által megadott adatok, a szolgáltatásra vonatkozóan a Buda Partner rendszerében őrzött adatok, a tranzakció banki visszaigazolása, a szolgáltatás igénybevétele során aláírt nyilatkozatok, illetve az ÁSZF szövegezés együttesen alkotják az írásbeli szerződést.
5. A JOGVISZONYRA VONATKOZÓ ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
- A jelen ÁSZF magyar nyelven készült.
- A Felek tudomásul veszik, hogy a Szolgáltató jogosult a jelen ÁSZF rendelkezéseit bármikor egyoldalúan módosítani.
- A foodtest.hu weboldal szerzői jog által védett, szerzői jogi műnek minősül. Szolgáltató fenntart magának minden számára a szerzői jog által biztosított jogot a foodtest.hu weboldal, valamint annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
- A Szolgáltató a hatályos jogszabályok, szakmai protokollok, továbbá a Felek által megkötött szerződés és hozzájáruló nyilatkozatok, valamint azok melléklei, és a jelen ÁSZF feltételei szerint vállalja a meghatározott laboratóriumi diagnosztikai és kapcsolódó szolgáltatások nyújtását az Ügyfél, illetve egyéb kedvezményezettje (pl.: közeli hozzátartozója) részére.
- A Szolgáltató kijelenti, hogy a szolgáltatás teljesítéséhez szükséges tárgyi és személyi feltételekkel, továbbá a laboratóriumi diagnosztikai szolgáltatás tekintetében tevékenységére vonatkozóan általános szakmai felelősségbiztosítással, és a megfelelő hatósági engedélyekkel rendelkezik.
- A Szolgáltató a szolgáltatásokat a Szolgáltató alkalmazottai, valamint egyesesetekben közreműködői, alvállalkozói segítségével is nyújthatja.
6. MEGRENDELÉS
- A Szolgáltatás lényeges tulajdonságait, jellemzőit, a Szolgáltató https://foodtest.hu/, illetve http://www.dietetikaitanacs.hu/ honlapján keresztül lehet megismerni. Ha a vásárlás előtt kérdése merülne fel bármely Szolgáltatás minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
- A Szolgáltatási díj mindig a kiválasztott Szolgáltatás mellett feltüntetett összeg. A szolgáltatás tárgyi adómentes. Az árakat érintő elírás jogát fenntartjuk, ezért felelősséget nem vállalunk. A Szolgáltatási díj tartalmáról a Szolgáltató https://foodtest.hu/, illetve http://www.dietetikaitanacs.hu/ honlapja nyújt részletes tájékoztatást.
- A Webáruházból megrendelhető Szolgáltatások árai megváltoztatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A vételár módosítása a már megrendelt Szolgáltatások vételárát nem befolyásolja. Online bankkártyával történő fizetés kezdeményezésekor, az elektronikus fizetési értesítő kiküldése és a Szolgáltatás/Termék átvétele közti időszakban bekövetkezett árcsökkenés esetén nem áll módunkban pénzt visszatéríteni. Az online fizetési tranzakció biztonsági ellenőrzése átlagosan egy munkanapot vesz igénybe.
- Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruházban felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. az általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a Szolgáltatást a hibás áron szolgáltatni, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szolgáltatást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától. A Webáruházban megjelentetett termékképek helyenként csak illusztrációk, azok a valóságtól eltérhetnek.
- A megrendelést a Szolgáltató Weboldalán keresztül az Ügyféltől csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.
- Megrendelés feladására a Webáruházban a „Kosár” használatával van lehetőség. Az Ügyfél a kiválasztott szolgáltatást az egyes szolgáltatások képe alatt, illetve a szolgáltatás részletes adatait ismertető oldalon található kosarat ábrázoló, illetve a „Kosárba teszem” feliratú gomb használatával teheti „Kosarába”. A „Kosár” tartalmát megtekinteni és egyben módosítani a Weboldal „Kosár” menüben van lehetőség, ahol módosítható az egyes termékek kívánt mennyisége, illetve törölhetőek az adott Szolgáltatások. A „Kosár” a weboldalon minden aloldalon jól látható kosár ikonra kattintva érhető el. Amennyiben az Ügyfél a Kosár tartalmát véglegesítette, a „Tovább a pénztárhoz” feliratra kattintva folytathatja a vásárlás menetét. Ezt követően az Ügyfélnek meg kell adnia számlázási, szállítási és elérhetőségi adatait majd a fizetési módot kell kiválasztania. A megjegyzés rovatban lehetőség van a rendeléshez üzenetet hozzáfűzésére. A vásárlás véglegesítése és a megrendelés elküldése előtt az Ügyfélnek lehetősége van megrendelése áttekintésére. Amennyiben az Ügyfél módosítani szeretne, úgy a „Kosár” gomb megnyomásával visszatérhet a korábbi menükbe, ahol módosíthatja a Kosár tartalmát, a megadott adatokat, majd újra áttekintheti megrendelését. A rendelés leadása a „Megrendelés elküldése” gombra való kattintással történik, ami az Ügyfél részére fizetési kötelezettséget keletkeztet. A megrendelése további menetében választott fizetési módnak megfelelően kell megadnia bankkártya adatait, illetve utalásos fizetés esetén az általunk kibocsátott „Proforma” számlán megjelölt bankszámlaszámra kezdeményezheti az átutalást. Átutalásos fizetés esetén a válasz e-mail tartalmazza a „Proforma” számlát.
- Az Ügyfél a rendelés leadása előtt kifejezetten kijelenti, hogy a jelen ÁSZF, és a Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatójának, Cookie Szabályzatának feltételeit megismerte, a jelen jogviszonnyal összefüggő valamennyi joggal és kötelezettséggel tisztában van, azokat teljes körűen megismerte. Kijelenti, hogy a Szolgáltató megfelelő lehetőséget és elérést biztosított számára ezen dokumentumok megismerése és elérése érdekében. Az Ügyfél a jelen ÁSZF rendelkezéseit és a fentebb említett dokumentumokat, tájékoztatókat magára nézve kötelezőnek ismeri el.
- Valamennyi az ÁSZF-ben ismertetett termék (szolgáltatás) igénybevétele esetén a Szolgáltató az Ügyfél részére elektronikus úton küld számlát a Megrendelésben megadott e-mail címre.
7. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA
- Az Ügyfél köteles a megrendelés és/vagy a regisztráció során valós és pontos adatokat megadni. Az Ügyfél köteles a vásárlás során megadott adatokat a vásárlás során és a megrendelés elküldése előtt is ellenőrizni.
- Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. a szolgáltatások törlésével a kosárból) a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban.
- Az Ügyfél jogosult a vásárlás, vagy regisztráció során megadott adatainak törlését kezdeményezni a Szolgáltató adatvedelem@foodtest.hu címére küldött e-mail üzenettel vagy postai úton küldött levél útján azzal, hogy megadja a beazonosításához szükséges minimális adatokat és megjelöli a törölni kívánt adatok pontos körét. Az Ügyfél ugyanakkor tudomásul veszi, hogy ezen adatok törlése nem feltétlen jog, annak lehetnek korlátai – így különösen, de nem kizárólagosan a Buda Partner Kft.-re vonatkozó jogszabályi kötelezettségek megtartása (őrzési idő vagy számviteli törvényből fakadó kötelezettségek megtartása) vagy a Szolgáltató saját jogainak védelme.
8. AJÁNLATI KÖTÖTTSÉG, VISSZAIGAZOLÁS
- Az Ügyfél által elküldött elektronikus megrendelés megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, automatikus visszaigazoló e-mail útján legkésőbb egy munkanapon belül visszaigazolja az Ügyfél részére, mely visszaigazoló e-mail igazolja a megrendelés megérkezését. A Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 2 munkanapon belül az Ügyfél által megadott e-mail címre megküldi az Ügyfél megrendelését összesítő e-mailt, amely tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt Szolgáltatást és a hozzá tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a Szolgáltatás díját, a szállítás határidejét, a fizetendő végösszeget és átutalásos fizetési mód esetén a „Proforma” számlát.
- A visszaigazoló e-mail a Szolgáltató részéről az Ügyfél által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és az Ügyfél között.
- Az Ügyfél mentesül az ajánlati kötöttség és szerződéses kötelezettsége alól, ha a megrendelés elküldésétől számított legkésőbb 2 munkanapon belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt. Szolgáltató kizárja a felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Felhasználó helytelen e-mail címet adott meg, vagy az e-mail fiókja bármely okból nem tud üzenetet fogadni.
Ha az Ügyfél rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt haladéktalanul, de legkésőbb 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
9. FIZETÉSI ÉS SZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK
- A megrendelt Szolgáltatás díját az Ügyfél átutalással, a visszaigazoló e-mailben kapott „Proforma” számla szerint vagy bankkártyás fizetéssel fizetheti meg.
- A Webáruház részére a kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. (1117 Budapest, Infopark sétány 1. I. ép. 5. em. 5., Magyar Nemzeti Bank engedély száma: HEN-I-1064/2013, a továbbiakban: Barion) biztosítja. A fizetéshez megadott bankkártya adatok a Szolgáltatóhoz semmilyen esetben nem jutnak el. Bankkártyás fizetéskor az Ügyfél a Barion fizetőoldalán, közvetlenül az általuk üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon adja meg a bankkártya adatait, és nem a Webáruház oldalán. A Szolgáltató az Ügyfél kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet. A Webáruházban az alábbi kártyatípusokkal van lehetőség fizetésre:
- MasterCard
- Maestro
- Visa
- Visa Electron
- American Express
- FOODTEST 200+ ételintolerancia vizsgálat, otthoni mintavétellel történő megrendelése esetén az otthoni vérvételi készlet kiszállítása és a levett minta laboratóriumba történő szállításának költségét a Szolgáltató viseli.
- A készletek a szolgáltatás díjának Ügyfél által történő kiegyenlítése után, a Szolgáltató által a kiegyenlítés tényéről megküldött visszaigazoló e-mail kiadását követő 2 munkanapon belül kerülnek átadásra a szerződött futárszolgálatnak.
- A Szolgáltató az Ügyfél számára emailben küldött rendelési visszaigazolásban szereplő címére szállíttatja ki a készletet, és a levett mintát erről a helyszínről szállítja el a laboratóriumába.
- A laboratóriumba történő visszaszállítás megrendelésével és a csomag összekészítésével kapcsolatos tudnivalókat a kiküldésre kerülő készletben található Használati utasítás és az Útmutató a futár rendeléshez leírás tartalmazza. A futárszolgákat kizárólag a megfelelően összekészített csomagok átvételére jogosult, ennek hiányában a csomag felvételét megtagadhatja. Amennyiben az említett utasításokat a megérkezett csomagban nem találja, vagy ezzel kapcsolatban bármilyen kérdése merülne fel, keresse Ügyfélszolgálatunkat.
- A megrendelt Szolgáltatáshoz kapcsolódó otthoni vérvételi készletet az Ügyfél – előzetes egyeztetés alapján – személyesen is átveheti a Szolgáltató telephelyén.
- Mind a laboratóriumi, mind az otthoni mintavétellel elvégzett FOODTEST 200+ ételintolerancia vizsgálat esetén a Szolgáltató a honlapon meghirdetett határidővel (sürgős és normál vizsgálat) az Ügyfél által regisztrált a myFOODTEST fiókon keresztül juttatja el a Megrendelőnek a leleteket.
- Dietetikai tanácsadás megrendelése esetén a szolgáltatás díjának Ügyfél által történő kiegyenlítése után (FOODTEST 200+ ételintolerancia vizsgálathoz kapcsolódó ingyenes tanácsadás), az Ügyfél automatikus e-mail megerősítést kap az adatlap kitöltésének tényéről. A Szolgáltató által megküldött a Tanácsadás kérés feldolgozásának megkezdését visszaigazoló e-mail kiadását követő 10 munkanapon belül kerül teljesítésre (ez az e-mail tartalmazza a pontos határidőt).
- A Szolgáltató az myFOODTEST fiókon keresztül juttatja el a Megrendelőnek az írásos Dietetikai tanácsadást.
- Személyes, vagy Online Táplálkozási tanácsadás esetén a tanácsadásról készült összefoglalót a Szolgáltató a Táplálkozási tanácsadáshoz szükséges kérdőívben (https://foodtest.hu/ttkerdoiv/) megadott e-mail címre küldi ki a tanácsadást követő 1 munkanapon belül.
- A Szolgáltató teljes mértékben kizárja felelősségét az Ügyfél által helytelenül megadott címből és telefonszámból, vagy e-mail fiókjához harmadik fél által történő hozzáférésből fakadó bárminemű kár vagy bekövetkezése vagy jog megsértése esetére.
10. SZERZŐDÉSEK TELJESÍTÉSE
- A teljesítés helye a Felek eltérő rendelkezése hiányában a Szolgáltató telephelye, illetve az egyes szolgáltatások elvégzésére kijelölt hely.
- A FOODTEST 200+ vizsgálat és Dietetikai tanácsadás eredményének kiadása biztonságos, egyedi ügyfélfiókon, a myFOODTEST fiókon keresztül történik, ezzel kívánja biztosítani a Szolgáltató az Ügyféladatok megfelelő védelmét. Ennek megfelelően a szolgáltatás igénybevételénék feltétele az ügyfélfiók létrehozása.
- A FOODTEST 200+ ételintolerancia vizsgálat esetén a megrendelés napjától számítottan 90 nap áll az Ügyfél rendelkezésére, hogy a Szolgáltatást igénybe vegye. Ettől való eltérés kizárólag a Szolgáltató egyedi kampányaiban meghatározott és előzetesen az Ügyfél tudomására hozott teljesítési feltételek esetén lehetséges. A megrendeléstől számított 91. naptól a Szolgáltató még díjfizetés megléte mellett is elállhat a Szolgáltatás nyújtásától.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy – a szolgáltatástól függően – egyes szolgáltatások igénybevételéhez írásba foglalt tájékoztatás, illetve beleegyező nyilatkozat elfogadásáról elektronikusan nyilatkoznia szükséges.
- Az Ügyfél bármely szolgáltatás igénybevétele előtt részletes szóbeli és írásbeli tájékoztatást kérhet a szolgáltatásról. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben külön írásban vagy a helyszínen szóban nem kéri, úgy a Szolgáltató által rendszeresített formanyomtatványok, tájékoztatók, beleegyező nyilatkozatok tartalmát elegendőnek tartja az adott szolgáltatás igénybevételéhez és azok elektronikus jóváhagyása, illetve online adatkitöltés esetén az adatok elküldésével elismeri, hogy kellő, mindenre kiterjedő előzetes tájékoztatásban részesült és azokat megértette.
- A Szolgáltató adatvédelmi tájékoztatási kötelezettségére az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak irányadók.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy amennyiben a jogszabály által előírt, vagy a Szolgáltató által kért nyilatkozatok elektronikus jóváhagyását megtagadja, úgy a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtását megtagadja, és amennyiben ezzel összefüggésben költsége merült fel, úgy azt jogosult az Ügyféllel szemben maradéktalanul érvényesíteni. Ez esetben a Szolgáltató jogosult a Felek között létrejött szerződéstől elállni és kárainak megtérítését igényelni.
- A Szolgáltató jogosult és köteles a szolgáltatást a weblapon meghatározott minőségben és feltételekkel az Ügyfél javára teljesíteni. Az Ügyfél köteles a szolgáltatás vételárát a Szolgáltató részére határidőben és hiánytalanul megfizetni.
- A Szolgáltató kizárólag a 18. életévét betöltött természetes személy számára jogosult a szolgáltatás teljesítésére, kivéve, ha az Ügyfél (a 18. életévét be nem töltött természetes személy esetében a törvényes képviselő) a vizsgálat elvégzésére, illetve a szolgáltatás igénybevételére szóló hozzájáruló nyilatkozatát a Szolgáltató részére elektronikus formában megteszi.
- Az Ügyfél köteles a szolgáltatás igénybevételekor az arra alkalmas fizikai, higiéniás és mentális állapotban személyesen megjelenni (otthoni mintavétel szolgáltatás kivételével), ezek hiányában a Szolgáltató jogosult a szolgáltatás nyújtását megtagadni.
- Az Ügyfél kijelenti, hogy a Szolgáltató által nyújtott szolgáltatást szabad önrendelkezési jogának biztosítása mellett veszi igénybe. Az Ügyfelet megilleti az önrendelkezéshez való jog. Ennek keretében az Ügyfél szabadon döntheti el, hogy igénybe kívánja-e venni a szolgáltatást. Az Ügyfél döntése nem érinti azonban a díjfizetési kötelezettségét a Szolgáltató által már elvégzett, illetőleg elvégezni megkezdett szolgáltatások vonatkozásában, amelyek ellenértékét Ügyfél köteles megtéríteni a Szolgáltató részére.
- A Szolgáltató részéről bármilyen szolgáltatás elvégzésének feltétele, hogy ahhoz az Ügyfél vagy az a személy, akitől a vizsgálatra küldött minta származik, illetve akinek a részére a tanácsadás készül önkéntes, megtévesztéstől, fenyegetéstől és kényszertől mentes, megfelelő tájékoztatáson alapuló hozzájárulását adja. Az Ügyfél ezen hozzájárulását elektronikus nyilatkozatban, vagy online (Skype) kapcsolat kezdeményezésével adhatja meg.
- Amennyiben a szolgáltatás teljesítéséhez személyes, vagy online időpont foglalás szükséges, akkor a Szolgáltató szolgáltatási díj megfizetését követően 2 munkanapon belül időpont egyeztetést kezdeményez az Ügyfél megrendelésben megadott elérhetőségein (telefon). Amennyiben ez nem sikerül, akkor a kísérlet meghiúsulásáról az ügyfelet írásban (SMS/email) tájékoztatja. Ezt követően az Ügyfél kötelessége és felelőssége a kapcsolat felvétel kezdeményezése.
- Az egyeztetett időpontról a Szolgáltató SMS üzenetben küld tájékoztatást az Ügyfélnek az időpontot megelőző munkanapon / napon szolgáltatástól függően.
- Az Ügyfél köteles az előzetesen egyeztetett helyszínen, vagy online térben a szolgáltatás igénybevétele érdekében megjelenni, továbbá köteles 5 (öt) perccel az előzetesen egyeztetett időpont előtt a kijelölt helyszínre érkezni.
- Az Ügyfélnek lehetősége van az előzetesen egyeztetett időpont egy alkalommal történő módosítására. A módosítási szándékot az Ügyfél a Szolgáltató fel emailben, vagy telefonon jelezheti. A módosításnak azonban legkésőbb ez előzetesen egyeztetett időpont előtti munkanap 14 óráig meg kell történi, ellenkező esetben a Szolgáltató jogosult az időpont változtatás megtagadására. Az időpont többszöri módosítására nincs lehetőség.
- Otthoni mintavétel esetén az Ügyfél köteles a levett mintát a használati utasításban leírt szabályok szerint, a lehető legnagyobb gondossággal előkészíteni szállításra annak érdekében, hogy a Szolgáltató a levett mintát szakszerűen, az előírásoknak, illetve a jogszabályoknak megfelelően megvizsgálhassa, és a minta alkalmas legyen a vizsgálat elvégzésére. Az Ügyfél kifejezetten tudomásul veszi, hogy a helytelen módon levett és tárolt mintából a Szolgáltató a szükséges vizsgálatot nem tudja elvégezni.
- A Szolgáltató kizárja a felelősségét a futárszolgálat késedelméből, nem teljesítéséből, a küldemény sérüléséből, elvesztéséből eredő bármilyen kárért, illetve következményért, továbbá az Ügyfél helytelen mintavételéből vagy a helytelen visszaküldésből fakadó következményekért.
- Az Ügyfél kizárólag Magyarország területére kérhet szállítást.
- A vizsgálat eredményéről a Szolgáltató utólag másolatot az Adatkezelési Tájékoztatóban foglaltak szerint ad ki.
- Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy vizsgálati eredmény, illetve az Ügyféllel összefüggésbe hozható egészségügyi adatok, információk telefonon történő közlésére nincsen lehetőség.
- A Szolgáltató felelőssége kizárt az Ügyfél rossz, pontatlan, illetve hibás e-mail cím vagy telefonszám megadása következtében felmerülő késedelemért, hibáért, esetleges nem teljesítésért. Az Ügyfél köteles az ezen hibákból eredő többletköltségekért helytállni.
- A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a nem tervezhető, önhibáján kívüli technikai hibákért, amelyek vizsgálatok elkészülésének határidejét befolyásolhatják, így különösen, de nem kizárólagosan az internet szolgáltatás meghibásodása, illetve szakadozása, amely a lelet továbbítását akadályozza, vagy az esetleges reagens hiánya.
11. ELÁLLÁSI JOG
- A Felek között megkötött Szerződésre nem terjed ki a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Rendelet) hatálya, a Rendelet 2. § c) pontja értelmében. Fentiekre tekintettel az Ügyfelet nem illeti meg a Rendeletben meghatározottak szerinti elállási jog. Az Ügyfél a Szolgáltatással kapcsolatos panaszait a 14. pontban foglaltak szerint terjesztheti elő, amelyet a Szolgáltató az ott rögzítettek szerint vizsgál ki.
12. SZAVATOSSÁG
A Szolgáltató a kellék- és termékszavatosságra vonatkozó információkat a vonatkozó jogszabályok alapján biztosítja Ügyfelei részére az alábbiak szerint.
- Tájékoztató a kellékszavatosságról
- Milyen esetben élhet az Ügyfél a kellékszavatossági jogával? Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.
- Milyen jogok illetik meg az Ügyfelet kellékszavatossági igénye alapján? Az Ügyfél – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
- Milyen határidőben érvényesítheti az Ügyfél kellékszavatossági igényét? Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. A szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl az Ügyfél kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét? Az Ügyfél a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének? A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az Ügyfél által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
- Tájékoztató a Termékszavatosságról
- Milyen esetben élhet az Ügyfél a termékszavatossági jogával? Ingó dolog (termék) hibája esetén az Ügyfél – választása szerint – a 12.1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Milyen jogok illetik meg az Ügyfelet termékszavatossági igénye alapján? Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
- Milyen esetben minősül a termék hibásnak? A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
- Milyen határidőben érvényesítheti az Ügyfél termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét? Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.
- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól? A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: – a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy – a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy – a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
- Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
13. FELELŐSSÉG
- A Weboldalon és a Webáruházban található információk jóhiszeműen kerültek elhelyezésre, azonban azok kizárólag tájékoztató célt szolgálnak, az információk pontosságáért, teljességéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- Az Ügyfél a Weboldalt és a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően.
- Szolgáltató kizár minden felelősséget a Weboldal és a Webáruház használói által tanúsított magatartásért. Az Ügyfél teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért, Szolgáltató ilyen esetben teljes mértékben együttműködik az eljáró hatóságokkal a jogsértések felderítése végett.
- A Weboldal és a Webáruház, valamint ezek aloldalai olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhatnak, amely más szolgáltatók oldalaira vezet. Ezen szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Szolgáltató nem vállal felelősséget.
- Az Ügyfelek által a Weboldal és a Webáruház használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni.
14. PANASZKEZELÉS
- Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi Ügyfélszolgálati elérhetőségeken terjesztheti elő:
Ügyfélszolgálati iroda helye: 2049 Diósd, Álmos fejedelem utca 27.
Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfő 8-16; kedd 8-17; szerda-péntek 9-15 óráig, hétvégén és ünnepnapokon zárva
Telefon: +36 1 4240969
E-mail: info@foodtest.hu
- A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a Szolgáltató azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi. Ha az Ügyfél a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, akkor a Szolgáltató a panaszról, és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát
- Személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben az Ügyfélnek átadja,
- Telefonon közölt szóbeli panasz esetén azt az Ügyfélnek legkésőbb az írásbeli panaszról szóló részben meghatározott érdemi válasszal egyidejűleg megküldi, és a továbbiakban az írásbeli panaszra vonatkozó rendelkezések szerint jár el.
A telefonon közölt szóbeli panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni. A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni, továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni. A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.
- A szolgáltatással, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából az Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgálgató székhelye szerint illetékes szakmai kamara, valamint az Ügyfél lakóhelyének vagy tartózkodási helyének megfelelő békéltető testület előtt.
- Baranya Megyei Békéltető Testület
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .
- Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
- Békés Megyei Békéltető Testület
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu
- Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
- Budapesti Békéltető Testület
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
- Csongrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu
- Fejér Megyei Békéltető Testület
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu
- Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu
- Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu
- Heves Megyei Békéltető Testület
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: hkik@hkik.hu
- Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu
- Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu
- Nógrád Megyei Békéltető Testület
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu
- Pest Megyei Békéltető Testület
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
- Somogy Megyei Békéltető Testület
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu
- Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
- Tolna Megyei Békéltető Testület
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
- Vas Megyei Békéltető Testület
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
- Veszprém Megyei Békéltető Testület
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
- Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu
- Panasza esetén az Ügyfél igénybe veheti az Európai Unió online vitarendezési platformját. A panaszt az Ügyfél az online honlapon keresztül nyújthatja be, amelynek címe: http://ec.europa.eu/odr
- Fogyasztóvédelmi panasszal ezen túlmenően az Ügyfél fordulhat a területileg illetékes járási hivatalhoz, mint elsőfokú fogyasztóvédelmi hatósághoz.
15. ADATKEZELÉS
- A Szolgáltató a Webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve az alvállalkozója számára (pl.: futárszolgálat), ha szerződéses kötelezettségének teljesítése érdekében az elengedhetetlenül szükséges.
- A Szolgáltató adatkezelésre az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 rendelete („GDPR”), az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: Infotv.) rendelkezései, illetve a Szolgáltató adatvédelmi tájékoztatója irányadó. A Szolgáltató Adatvédelmi Tájékoztatója a Webáruház honlapján érhető el.
16. INFORMATIKAI BIZTONSÁG
- A Szolgáltató megfelelő műszaki-biztonsági intézkedéseket tesz az Ügyfél személyes adatainak védelme és biztonságos tárolása, illetve a szolgáltatásokhoz való hozzáférés és igénybevétele érdekében, valamint azért, hogy azokat jogosulatlan hozzáféréstől, felhasználástól, megváltoztatástól vagy a jogosulatlan törléstől megóvja.
- A Szolgáltató különleges figyelmet fordít a személyes és pénzügyi adatok biztonságos továbbítására is. Az internet azonban nyílt, nem biztonságos hálózat, a Szolgáltató ezért nem vállal felelősséget az elektronikus formában továbbított üzenetek megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk esetére.
- A Szolgáltató egyúttal felszólítja az Ügyfelet, hogy az csak olyan adatokat tegyen közzé a weboldal, illetve a webáruház felületén, amelyeknek a weboldalt ért esetleges külső támadások, feltörések, a weboldal és a Szolgáltató ellen irányuló más bűncselekmények, vagy egyéb tiltott magatartások esetén történő nyilvánosságra kerülése nem okoz az Ügyfélnek kárt, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató az ilyen károkért felelősséget nem vállal.
17. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK
Amennyiben a jelen ÁSZF bármely része érvénytelenné, jogtalanná vagy érvényesíthetetlenné válik, az a fennmaradó részek érvényességét, jogszerűségét és érvényesíthetőségét nem érinti.
Amennyiben a Szolgáltató az ÁSZF, illetve a szerződés alapján az őt megillető jogot nem gyakorolja, a joggyakorlás elmulasztása nem tekinthető az adott jogról való lemondásnak. Bármilyen jogról történő lemondás csak az erre vonatkozó kifejezett írásbeli nyilatkozat esetén érvényes. Amennyiben a Szolgáltató egy alkalommal nem ragaszkodik szigorúan az ÁSZF valamely feltételéhez, vagy kikötéséhez, ez semmilyen esetben nem jelenti azt, hogy lemond arról, hogy a későbbiekben ragaszkodjon az adott feltétel vagy kikötés szigorú betartásához.
Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni, amelynek sikertelensége esetén a Felhasználó jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.
A Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF feltételeit egyoldalúan módosítani. A Szolgáltató a módosításokról, azok életbe lépését megelőzően, a honlapján tájékoztatja az ügyfeleit.
Diósd, 2022.11.07.
Buda Partner Kft.
Általános Szerződési Feltételek letöltése
Archív:
2020.11.04-2022.11.06
2020.05.27-2020.11.03